Brendel, Thomas (2018): Prüfungsvorbereitung mit Hilfe von Vorlesungs-Podcasts in der Inneren Medizin: Ergänzung oder Alternative zur Präsenzvorlesung?. Dissertation, LMU München: Medizinische Fakultät
from Elektronische Hochschulschriften der LMU München: https://ift.tt/2yP0q3C
Home » Mémoire Master Phd » Prüfungsvorbereitung mit Hilfe von Vorlesungs-Podcasts in der Inneren Medizin: Ergänzung oder Alternative zur Präsenzvorlesung?
jeudi 18 octobre 2018
Prüfungsvorbereitung mit Hilfe von Vorlesungs-Podcasts in der Inneren Medizin: Ergänzung oder Alternative zur Präsenzvorlesung?
lainnya dari Elektronische Hochschulschriften der LMU München:, Mémoire Master Phd
- Water struggles as struggles for recognition: the lived geographies of farming communities in Sahl al-Battuf and the occupied Golan Heights
- Whose Kurdistan? Class politics and Kurdish nationalism in the Middle East, 1918-2018
- Experience sampling of the psychosocial work environment: from hedonometrics to hedonopragmatics
- Impermanent development and the pursuit of permanence: mobilising marginalisation and uncertainty towards a rightful share of Kenya’s oil
- Digital literacy in theory and practice: learning from how experts and advocates engage in civic life
- The state and rural credit markets in south India, 1930-1960
- Untersuchung der Rolle von maternalen Antikörpern in der Ausbildung einer Immunantwort im Haushuhn
- The role of Roquin proteins in B cell physiology and pathology
- Pervasive learning analytics for fostering learners' self-regulation
- Alternative Routen in komplexen Umgebungen
- Development and application of software and algorithms for network approaches to proteomics data analysis
- New approaches in statistical network data analysis
- Neural and computational models of gratitude and pride
- Economics essays on rice seed security and sovereignty in Guinea Bissau
Ditulis Oleh : Unknown // 07:52
Kategori:
Mémoire Master Phd
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
0 commentaires:
Enregistrer un commentaire